Ontime


Η Black Friday όπως θα πρέπει να την γνωρίζεις

23 Nov, 2022 | Advertising, Business, Marketing

Καταρχάς αν ψάξεις στο ημερολόγιο την λέξη “Αμερικανιά” κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις εκεί και τις λέξεις Black Friday, μιας και η συγκεκριμένη εμπορική γιορτή με Αμερικάνικη προέλευση, σηματοδοτεί την έναρξη της χειμερινής εμπορικής περιόδου.

Αυτή λοιπόν η αμερικάνικη επινόηση είναι και η αιτία της αυξημένης κίνησης στους δρόμους τη συγκεκριμένη μέρα όπου οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται το λιανικό εμπόριο που βρίσκεται στο “μαύρο”, δηλαδή στο σημείο που οι εταιρείες ξεκινούν να καλύπτουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Αυτή είναι μία ερμηνεία που προέρχεται από την δεκαετία του ’50 όπου οι λογιστές σημείωναν χειρόγραφα στα βιβλία τους τις ζημιές με κόκκινο μελάνι και τα κέρδη με μαύρο, που μάλλον ξεκινούσαν εκείνη τη μέρα και συνεχίζονταν μέχρι τέλος των εορτών.

Ο εμπορικός κόσμος αξιοποιεί αυτή την ευκαιρία να ρευστοποιήσει τα αποθέματα του μέσω γενναίων εκπτώσεων, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει δυναμικά την πλέον εμπορική περίοδο του έτους.

 

Εσείς πόσο γενναίοι είστε?

 

Η Black Friday θεωρείται και θα έπρεπε να είναι η μέρα του αμοιβαίου συμφέροντος ανάμεσα στις δύο πλευρές, καταστηματάρχες και καταναλωτές, και το μάρκετινγκ της  Black Friday για κάθε επιχείρηση να κάνει το μαύρο, άσπρο.

Όπως και σε άλλες περιπτώσεις (με λύπη το λέω) η εμπορική αυτή γιορτή και η επιθυμία του κοινού για προσφορές εκμεταλλεύεται, έτσι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Κάντε την έρευνα σας και εντοπίστε τυχόν ‘ψεύτικες’ προσφορές για ίσως ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα όπου η αρχική τους τιμή δεν είναι η πραγματική και μάλιστα είναι υπερτιμημένη, στο βωμό της παρουσίας μεγάλης έκπτωσης.

Αποφύγετε επίσης τις άσκοπες αγορές με προϊόντα που στην πραγματικότητα δεν τα χρειάζεστε και μην παρασύρεστε από την βαθιά επιθυμία απόκτησης υλικών αγαθών απλά επειδή την συγκεκριμένη μέρα σας δίνετε η πρόσβαση σε αυτό σε αρκετά πιο χαμηλή τιμή.

Στην περίπτωση που κάποιες τιμές είναι ασυνήθιστα χαμηλές, σε σημείο που η απορία σας ξεπερνά τον ενθουσιασμό σας, καλύτερα να αφιερώσετε μερικά λεπτά να επιβεβαιώσετε ότι είναι μια πραγματικά Black Friday προσφορά και δεν κρύβει εκπλήξεις.

Εύχομαι λοιπόν να κάνετε την Black Friday μια άσπρη μέρα όποιος και να είναι ο ρόλος σας, ή καταστηματάρχης ή καταναλωτής, και να βρείτε μπροστά σας δυνατές και γενναίες προσφορές που τις έχετε πραγματικά ανάγκη, γιατί στο τέλος της ημέρας, έτσι γιορτάζουμε αυτή την εμπορική γιορτή! Καλά ψώνια!

Related Articles

Στρατηγική Μάρκετινγκ: Γιατί και πως μας είναι αναγκαία.

Στρατηγική Μάρκετινγκ: Γιατί και πως μας είναι αναγκαία.

Είμαι βέβαιος ότι αν ρωτηθούν 5 διαφορετικά σχετικά άτομα τι σημαίνει ο όρος Στρατηγική Μάρκετινγκ θα πάρουμε 5 διαφορετικές απαντήσεις που στην τελική μέσα από μία σύντομη και εποικοδομητική συζήτηση θα έχουν την ίδια κατάληξη. Στις πιο κάτω γραμμές, δίνω την δική...

Γιατί το TikTok είναι σημαντικό για το brand σου;

Γιατί το TikTok είναι σημαντικό για το brand σου;

Ότι γνωρίζεις και πράττεις για δημιουργία περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξέχασε το. Καλωσόρισες στον κόσμο του TikTok. Tην πλατφόρμα που δεν επιβραβεύει το απρόσωπο και χωρίς να δίνει αξία στον χρήστη περιεχόμενο.  Είμαστε marketers και μία σημαντική...

Συμβουλευτική Υπηρεσία Μάρκετινγκ: Ποια τα πλεονεκτήματα

Συμβουλευτική Υπηρεσία Μάρκετινγκ: Ποια τα πλεονεκτήματα

Υπάρχουν δύο βασικά μέρη στην συνεργασία μίας επιχείρησης με μια εταιρεία μάρκετινγκ: προγραμματισμός και εκτέλεση. Στην εκτέλεση, η εταιρεία μάρκετινγκ αναλαμβάνει εξολοκλήρου τη δουλειά και παράγει τα πάντα, από την ανάρτηση των κοινωνικών μέσων έως τη δημιουργία...

Pin It on Pinterest

Share This