Τα stories στο Instagram, εκτός από ένα δημοφιλή εργαλείο δημοσίευσης για όλους τους χρήστες του Instagram, έχουν γίνει πλέον ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ.
Λαμβάνοντας υπόψιν πως περισσότεροι από 500 εκατομμύρια χρήστες βλέπουν τα stories καθημερινά, μπορεί να ειπωθεί πως υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα ένας μεγάλος αριθμός ατόμων να εμπλακεί με τα stories της εταιρείας σου. Τι είναι αυτό όμως που θα κάνει τα δικά σου stories να ξεχωρίσουν σε μια εποχή που υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός μεταξύ διαφόρων εταιρειών;
Πιο κάτω θα βρεις κάποιες στρατηγικές οι οποίες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το branding σου και την εμπλοκή του κοινού με τα stories σου.
Από την άλλη, η χρήση τυχαίων φωτογραφιών χωρίς συνεκτικότητα μπορούν να συγχίσουν τον χρήστη αλλά και να μην του κινήσουν το ενδιαφέρον.
Η χρήση έστω και μιας μικρής περιγραφής σε ένα story μπορεί να βοηθήσει το κοινό να λάβει το μήνυμα σου και να συνειδητοποιήσει πιο εύκολα το σκοπό σου.
Για να το πετύχεις αυτό, ο προγραμματισμός και η προετοιμασία είναι το κλειδί.
Τα hashtags μπορούν να οδηγήσουν νέους χρήστες στο περιεχόμενο σου και έτσι να ακολουθήσουν τον λογαριασμό σου.
Όσο πιο δημοφιλή είναι το hashtag που θα χρησιμοποιήσει, τόσο πιο πιθανόν είναι ένα άτομο να βρει το λογαριασμό σου.
Πιο κάτω θα δεις ποια stickers φάνηκαν να είναι πιο αποτελεσματικά για brand marketing.
- Countdown stickers
- Polls and question stickers – μπορούν να σε βοηθήσουν να μάθεις περισσότερα για τους followers σου.
- Gif stickers – βοηθούν στην δημιουργία πιο creative CTAs και μπορούν να σε κάνουν να ξεχωρίσεις από άλλα brands
- Quiz stickers – ένας διασκεδαστικό τρόπος που ωθεί τους χρήστες να εμπλακούν με τα stories σου.
Η λειτουργία swipe up ενθαρρύνει τους χρήστες να εμπλακούν με ένα συγκεκριμένο landing page στην ιστοσελίδα σου ή να κάνουν μια αγορά. Με αυτό τον τρόπο μπορούν με ένα εύκολο και καθόλου ενοχλητικό τρόπο να μεταφερθούν από το story σου σε μια νέα σελίδα.
Αυτά τα απλά βήματα μπορούν να αποτελέσουν μια δυνατή στρατηγική για την ενίσχυση της εμπλοκής των χρηστών με το περιεχόμενο των stories σου και την αύξηση των πωλήσεων σου. Χρησιμοποίησε την δυνατότητα που σου προσφέρουν τα stories και μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις από αυτό.