Ontime


Μάρκετινγκ το 2022: Μια ματιά στις τάσεις που διαμόρφωσαν τη βιομηχανία την χρονιά που μας πέρασε

4 Jan, 2023 | Advertising, Business, Marketing, Social Media

Από το personalization στην κυριαρχία των Video και όχι μόνο το μέλλον του Marketing αναμένεται λαμπρό. Πιο κάτω αναλύουμε κάποιες από τις τάσεις που κυριάρχησαν το 2022 και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται με την νέα χρονιά.

Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να εξελίσσεται και η τεχνολογία προχωρά με γοργούς ρυθμούς, το ίδιο συμβαίνει και με τους τρόπους τους οποίους οι επιχειρήσεις και τα brands προσαρμόζουν διάφορες τεχνικές και τεχνολογίες για να συνδεθούν με το κοινό τους. To 2022 διαμορφώθηκε ως ένα συναρπαστικό έτος για τον κόσμο του marketing και τους marketers, πιο κάτω κάποιες από τις marketing τεχνικές που κυριάρχησαν το 2022 και θα συνεχίσουν να κυριαρχούν και με το νέο χρόνο.

1. Personalization: Με τον πολλαπλασιασμό των δεδομένων και της τεχνολογίας, έχει γίνει ευκολότερο για τις εταιρείες να προσαρμόσουν στις ανάγκες τους όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ και να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες τους. Αυτή η τάση έπαιξε σημαντικό ρόλο την χρονιά που μας πέρασε και θα συνεχίσει να αυξάνεται και το 2023, καθώς οι καταναλωτές αναμένουν υψηλότερο επίπεδο εξατομίκευσης από τις επωνυμίες με τις οποίες αλληλοεπιδρούν.

2. Interactive Content: Το διαδραστικό περιεχόμενο (Interactive Content), όπως κουίζ, δημοσκοπήσεις και παιχνίδια / Challenges, έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να συνεχίσει να κερδίζει δημοτικότητα το 2023. Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι ένας καλός τρόπος για την προσελκύση και διατηρήση των πελάτων του κάθε brand, καθώς παρέχει ευχάριστη εμπειρία προς τους χρήστες.

3. Video Marketing: Το βίντεο έχει εκτιναχθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να συνεχίσει να είναι μια σημαντική τάση μάρκετινγκ το 2023. Είτε είναι μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του μάρκετινγκ μέσω email ή του ιστότοπού των brands, η χρήση βίντεο για την επικοινωνία με τους πελάτες είναι ένας ισχυρός τρόπος μετάδοσης μηνυμάτων και σύνδεσης με το κοινό.

4. Artificial intelligence and machine learning: Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες τους. Αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξατομίκευση των καμπανιών μάρκετινγκ, τη βελτιστοποίηση των εμπειριών στον ιστότοπο και ακόμη και την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των πελατών. Αναμένουμε να δούμε περισσότερες εταιρείες να αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση στις μάρκετινγκ τους τεχνικές για το 2023.

5. Social Media: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν για το 2022 και θα συνεχίσουν να είναι ένα από τα σημαντικότερα κανάλια μάρκετινγκ. Καθώς περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν χρόνο σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, είναι σημαντικό για τα brands να έχουν παρουσία σε αυτές τις πλατφόρμες και να τις χρησιμοποιούν έξυπνο και εναλλακτικό περιεχόμενο για να συνδέονται με τους πελάτες τους.

6. Content Creation: Η Δημιουργία περιεχομένου ήταν ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία marketing για την χρονιά που μας πέρασε και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και το 2023. Το 60% των marketers αύξησαν τον προϋπολογισμό της χρονιάς που πέρασε για την δημιουργία περιεχομένου στα διάφορα κανάλια των brands με σκοπό την προσέλκυσή και διατήρηση των πελατών τους.

7. Podcasting: Τα podcast έχουν γίνει ένα δημοφιλής εργαλείο μάρκετινγκ για την χρονιά που μας πέρασε και αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2023. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από τη Midroll, το 63% των ακροατών podcast αγόρασαν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αφού το άκουσαν να διαφημίζεται σε ένα podcast. Αυτό υποδηλώνει ότι τα podcast μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους.

Το 2022 ήταν συναρπαστικό και το 2023 αναμένεται συναρπαστικότερο, τα brands και οι εταιρείες για να παραμείνουν ανταγωνιστικές θα πρέπει να προσαρμόσουν και να προσαρμοστούν στις νέες τάσεις που έρχονται για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό τους.

Get ready for the future!!

Related Articles

Pin It on Pinterest

Share This