Ontime


Pasta Strada – To πρώτο κυπριακό Pasta brand μεγαλώνει

20 Aug, 2020 | Advertising, Business, Marketing

Το Italian Street Food έχει εδραιωθεί στην Λευκωσία μιας και μετράει ήδη δύο καταστήματα, ένα στην περιοχή Αγλαντζιάς και ένα νεό στην Έγκωμη.

Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, ετοιμάσου να γίνεις μακαρονάς επιλέγοντας να δοκιμάσεις κάτι από το μενού του! Το άρωμα από τα φρέσκα, αγνά υλικά και οι μυρωδιές από τις σάλτσες θα σε μεθύσουν. Πάρε και εσύ ένα από τα ποθητά μαύρα κουτιά και απόλαυσε νόστιμα ζυμαρικά.

Το δημοφιλές, πλέον, Pasta Strada με το Street Food Concept έχει μπει στη συνείδηση των take away & delivery επιλογών της πρωτεύουσας με τις μοναδικές του γεύσεις εμπιστεύτηκε  το marketing launch αλλά και την όλη στρατηγική επικοινωνίας στην ομάδα μας και ένα χρόνο (και κάτι) μετά, μετράμε 5.5 εκατομμύρια impressions σε 400 χιλιάδες Λευκωσιάτες και όχι μόνο. Κάθε νέο brand χρειάζεται χρόνο, υπομονή και επιμονή.

Πως το κάναμε;

1. Δημιουργία/ ύπαρξη ιστοσελίδας.

Pasta Strada Website

Κάθε σοβαρό brand χρειάζεται ιστοσελίδα. H ύπαρξη μιας, είναι απαραίτητη τόσο από πλευράς εικόνας αλλά και σαν εργαλείο για την όλη online στρατηγική. Η εμπειρία του χρήστη είναι ζωτικής σημασίας, πράγμα που σημαίνει ότι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας είναι η ευκολία στη χρήση της, με την ανάλογη αισθητική και μηνύματα/ εικόνες με σκοπό να προσδίδουν εμπιστοσύνη, όλα συνυφασμένα με τα brand guidelines. Για το Pasta Strada επιλέξαμε τη δημιουργία μιας single page ιστοσελίδας το οποίο σκοπό έχει 1) Να υπάρχει στις όποιες αναζητήσεις γίνονται καθημερινά 2) Δημιουργία κοινών μέσα από την επισκεψιμότητα είτε από αναζητήσεις είτε από ενεργητικές καμπάνιες. Πλέον μέσα από την ιστοσελίδα μπορεί ο κάθε επισκέπτης να βάζει την παραγγελία του, επιλέγοντας μέσα από το μενού και να πληρώνει για αυτή είτε διαδικτυακά είτε κατά την παραλαβή.

2. Επικοινωνία μέσω Social Media.

Pasta Strada Instagram

Ένα χρόνο μετά το launch του brand μετράμε σχεδόν 5.5 εκατομμύρια προβολές απευθυνόμενοι σε 410 χιλιάδες χρήστες στο Facebook και Instagram με μέσο όρο συχνότητα προβολής 13.  Το κόστος επένδυσης σαφώς πολύ λιγότερο από πιθανή αντίστοιχη επικοινωνία σε παραδοσιακά μέσα αλλά και Google Ads. Αδιαμφισβήτητη είναι η σημαντικότητα των Social Media για κάθε νέο η υφιστάμενο brand. H δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε ποικίλο περιεχόμενο μέσα από την δημιουργία και προώθηση video παραγωγών, προώθηση επιλογών από το μενού αλλά και μηνυμάτων μας δίνει την ευκαιρία να διατηρήσουμε συγκεκριμένη γραμμή ενισχύοντας το brand recall*. Με την σειρά μας, εστιάσαμε λοιπόν την προσοχή μας, πέρα της δημιουργίας περιεχομένου, σε κοινό περιμετρικά από το πρώτο κατάστημα και σε απόσταση παράδοσης παραγγελίας στα σωστά χρονικά πλαίσια, δοκιμάζοντας διάφορα δημογραφικά, ενδιαφέροντα αλλά και συμπεριφορά στις πλατφόρμες, με το στήσιμο κατάλληλων διαφημιστικών καμπάνιων. Το ‘μυστικό’ στο στήσιμο των καμπανιών, κάτι το οποίο εφαρμόζουμε για όλα τα συνεργαζόμενα brands αλλά και τα δικά μας, η στόχευση σε κοινό που δεν γνωρίζει το brand παράλληλα με την επαναστόχευση σε κοινό το οποίο ήρθε σε επαφή με περιεχόμενο του brand.

3. Offline προβολή – Billboards (OOH)

Pasta Strada Billboard Promo

Στο πλάνο προβολής και επικοινωνίας που αφορούσε το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος μια από τις ενέργειες που αποφασίσαμε να εντάξουμε, ήταν η χρήση πινακίδων. Στην Κύπρο το συγκεκριμένο μέσο, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος τοποθέτησης διαφημιστικών μηνυμάτων vs το road reach είναι σχετικά value for money. Για brands τα οποία απευθύνονται σε ολόκληρη την αγορά ίσως η πρόσβαση να κοστίζει λόγω του αριθμού των πινακίδων που χρειάζονται για να καλυφτεί στο μέγιστο, γεωγραφικά, η αγορά,  ωστόσο για brands τα οποία θέλουν να επικοινωνήσουν σε συγκεκριμένες/ μικρότερες γεωγραφικές ακτίνες/τοποθεσίες, είναι πολύ αποδοτικό με ψηλή συχνότητα επανάληψης προβολής λόγο της ιδιομορφίας συμπεριφοράς των κυπρίων οδηγών αλλά και την απουσία άλλων μέσων διακίνησης από το σημείο Α στο Β.  Επιλέξαμε λοιπόν σημεία και ολοκληρώσαμε το design με σκοπό το “awareness” στην νέα περιοχή, κλειδώνοντας συγκεκριμένους δρόμους όπου η διακίνηση σχεδόν καλύπτει σεβαστό αριθμό ανθρώπων.

 

Η αγορά και τα θέλω των ανθρώπων, αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς και είναι πλέον μια πρόκληση για τα brands να διαφοροποιηθούν, να χτίσουν και να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους στο συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον του σήμερα. Να θυμάστε, οι καταναλωτές συνδέονται και εμπιστεύονται τα brands τα οποία, παρέχουν αξιόπιστο προϊόν, ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση αλλά και συνεχή επικοινωνία.

 

*brand recall ~ η ποιοτική μέτρηση για το πόσο καλά ένα brand συνδέεται με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή κατηγορία προϊόντων, από τους καταναλωτές.

 

Επισκεφτείτε το Pasta Strada www.pastastrada.com.cy

Follow στο Instagram www.instagram.com/pasta_strada

Like στο Facebook www.facebook.com/pastastrada

Related Articles

Η Black Friday όπως θα πρέπει να την γνωρίζεις

Η Black Friday όπως θα πρέπει να την γνωρίζεις

Καταρχάς αν ψάξεις στο ημερολόγιο την λέξη “Αμερικανιά” κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις εκεί και τις λέξεις Black Friday, μιας και η συγκεκριμένη εμπορική γιορτή με Αμερικάνικη προέλευση, σηματοδοτεί την έναρξη της χειμερινής εμπορικής περιόδου. Αυτή λοιπόν η...

Ventus Performance Wear | Χειμερινή Συλλογή 2021/22

Ventus Performance Wear | Χειμερινή Συλλογή 2021/22

H Ventus Performance Wear είναι το νέο brand που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα action and performance sports και στο παρόν στάδιο, με το άθλημα της ποδηλασίας δρόμου (road cycling). Η πρώτη καλοκαιρινή συλλογή του brand ξεκίνησε το ταξίδι της στα μέσα του καλοκαιριού...

Αξιοποίηση διαφημιστικού προϋπολογισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Αξιοποίηση διαφημιστικού προϋπολογισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Το σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και γενικά το διαδίκτυο σαν μέσο ή πλατφόρμα διαφήμισης και επικοινωνίας έναντι στα άλλα παραδοσιακά μέσα, είναι ο ελάχιστος οικονομικός προϋπολογισμός που απαιτείται για να ξεκινήσει κάποιος...

Pin It on Pinterest

Share This