OOH: The Bigger, The Better | E31
Οι επιχειρήσεις εδώ και χρόνια αναζητούν την διαφήμιση και προβολή των brand τους και των μηνυμάτων τους σε διάφορες πινακίδες ή άλλες τοποθετήσεις στον έξω κόσμο, διαφημίσεις γνωστές ως OOH (Out-Of-Home) Advertising. Τοποθέτηση που προσφέρει στις επιχειρήσεις φοβερό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε θέματα brand awareness, recognition & positioning.
O Αλέξης Παναγιώτου, Managing Director της 160m2 Outdoor Advertising, μαζί με Βαλεντίνο και Παναγιώτη αναλύουν την πορεία της εταιρείας, το πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της συγκεκριμένης τοποθέτησης και τι να περιμένουμε στο σύντομο μέλλον, με την εμφάνιση πλέον των ψηφιακών πινακίδων DOOH (Digital Out of Home), που δίνουν μια νέα ευκαιρία επικοινωνίας στον χώρο της διαφήμισης και επικοινωνίας.
#Ontimemedia #Podcast #outofhome #oohadvertising #business #marketing