Ο COVID-19 έχει φθάσει σε επίπεδο πανδημίας και το Work From Home (WFH) είναι ίσως η μοναδική λύση για όλες τις εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο όπως Google, Microsoft, Twitter. Hitachi, Apple, Amazon, Chevron, Salesforce, Spotify μέχρι και το γραφείο της διπλανής πόρτας.
Η πολιτική του WFH προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα όπως η εξοικονόμηση χρόνου καθαρά λόγο οδοιπορικών από το σπίτι στην δουλειά και επιτρέπει την εργασία σε ένα θεωρητικά πιο οικείο και άνετο περιβάλλον. Από την άλλη, υπάρχουν αρκετές παγίδες που μπορεί να αποτελούν τα μειονεκτήματα της συγκεκριμένης πολιτικής. Αρκετά άτομα που εργάζονται για πρώτη φορά από το σπίτι, είναι εκτεθειμένα σε αρκετές προκλήσεις που πρέπει να αντισταθούν, όπως καναπές, τηλεόραση, ψυγείο, κ.α. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες.
Η νέα πολιτική του WFH, δίνει ένα βασικό κίνητρο στην εταιρεία για να αναθεωρήσει τον τρόπο λειτουργίας και επικοινωνίας της, τόσο εσωτερικά μεταξύ των εργαζόμενων όσο και με τους πελάτες και συνεργάτες. Σε συνέχεια της τελευταίας μας ανάρτησης στην σελίδα μας σε Facebook & Instagram, αναφερόμαστε στα τρία βασικά πράγματα που χρειάζεται μια εταιρεία, για να μπορέσει να κρατήσει ψηλά τα standards σε θέματα παραγωγικότητας.
- Πρόσβαση στις πληροφορίες
- Πρόσβαση σε αναγκαία λογισμικά
- Επικοινωνία μεταξύ της ομάδας και των πελατών/συνεργατών