Ontime


Οι 6 μεγαλύτεροι μύθοι του διαδικτυακού σουπερμάρκετ

10 Oct, 2019 | Business

Πολύ παλιό, πολύ ακριβό, πολύ αβέβαιο, πολύ μικρό, πολύ περίπλοκο, πολύ επιβλαβές για το περιβάλλον και πολύ αργό… Αυτοί είναι οι επτά μεγαλύτεροι μύθοι και προκαταλήψεις σχετικά με το διαδικτυακό εμπόριο τροφίμων. Τελικά τι συμβαίνει πραγματικά;

Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα οι διαδικτυακές αγορές είναι σχετικά σπάνιο φαινόμενο, κυρίως στον τομέα του εμπορίου τροφίμων και πιο συγκεκριμένα οι αγορές από κάποιο διαδικτυακό σουπερμάρκετ. Οι λόγοι είναι πολλοί και ευελπιστώ ότι μέσα από αυτό το άρθρο, θα λύσεις την οποιαδήποτε ανησυχία και θα εξοικονομήσεις χρόνο αγοράζοντας διαδικτυακά.

Μύθος 1: “Τα λαχανικά από το online σουπερμάρκετ είναι σάπια όταν φτάνουν στο σπίτι!”

Αντιθέτως, τα λαχανικά από το online σουπερμάρκετ αναμένεται να φτάσουν κοντά μας πολύ πιο φρέσκα καθώς “εξοικονομούμε” τον χρόνο μεταφοράς και συντήρησης τους στην υπεραγορά, μέχρι την ώρα που θα πάμε εμείς για να τα ρίξουμε στο καλάθι μας.

Μύθος 2: “Στο online supermarket οι επιλογές είναι πολύ λίγες και ποτέ δεν βρίσκω αυτό που πραγματικά θέλω”.

Το ψάχνω από το βρίσκω στο διαδίκτυο είναι δύο πολύ διαφορετικές ορολογίες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε ένα online σουπερμάρκετ θα βρεις αυτά που έχεις ανάγκη και χρειάζεσαι. Αν ψάχνεις για κάτι πολύ συγκεκριμένο, η επιτυχία να το βρεις πιο γρήγορα και εύκολα είναι αναζητώντας το online παρά στα ράφια κάποιου παραδοσιακού σουπερμάρκετ.

Μύθος 3: “Οι τιμές στο online supermarket είναι πολύ υψηλές.”

This is so not true λέει μια έκφραση η οποία ταιριάζει άψογα εδώ. Και ο λόγος είναι απλός και διπλός. Πρώτον, το πλεονέκτημα του online supermarket είναι η απουσία του “εκθεσιακού” χώρου για την επίσκεψη των πελατών που μειώνει κατά μεγάλο ποσοστό τα λειτουργικά έξοδα και δεύτερον, αν ο χρόνος για σένα είναι όντως χρήμα, τότε ο χρόνος που εξοικονομάς από την μη επίσκεψη στην υπεραγορά είναι ένα επιπλέον κέρδος για σένα.

Μύθος 4: “Οι διαδικτυακές παραγγελίες χρειάζονται ιδιαίτερες ικανότητες αφού είναι πολύ περίπλοκη διαδικασία!”

Αν η γιαγιά σας και η θεία σας έχει λογαριασμό στο Facebook και σερφάρουν μόνες τους στο διαδίκτυο σε σημείο που δεν σας μιλάνε όταν πάτε για επίσκεψη, τότε ο πιο πάνω μύθος απορρίπτεται! Ζούμε στην χρυσή εποχή του διαδικτύου όπου ο μέσος όρος ηλικίας για τους διαδικτυακούς χρήστες μεγαλώνει μέρα με την μέρα.

Μύθος 5: “Τα δεδομένα μου δεν είναι ασφαλή όταν μπαίνω στο διαδίκτυο και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται.”

Καταρχήν, όλες οι νέες διαδικασίες και τεχνικές προστασίας που επιβάλλονται πλέον σε όλα τα e-shops και ιστοσελίδες, καθιστούν όλα τα δεδομένα πέραν από ασφαλή. Όσο αφορά την επαναχρησιμοποίηση των δεδομένων μας εννοείται πως αυτό γίνεται και ευτυχώς που γίνεται. Θα μου ήταν πολύ ευχάριστο να βλέπω στον διαδικτυακό μου τοίχο, προϊόντα και περιεχόμενο που με αφορά άμεσα παρά την οποιαδήποτε παραπληροφόρηση και περιττή πληροφορία.

Μύθος 6: “Ο προμηθευτής και η παράδοση δεν είναι ποτέ στην ώρα του”.

Μμμμ ενδιαφέρον, το μόνο που χρειάζεται για να λύσουμε και αυτόν τον μύθο είναι μια σωστή και πρακτική επικοινωνία μεταξύ του προμηθευτή και του καταναλωτή. Και ρωτώ, γιατί να ρίξουμε την ευθύνη στον προμηθευτή? Εσύ? Είσαι πάντα στην ώρα σου? Χαριτολογώντας πάντα…

Related Articles

Μάρκετινγκ το 2022: Μια ματιά στις τάσεις που διαμόρφωσαν τη βιομηχανία την χρονιά που μας πέρασε

Μάρκετινγκ το 2022: Μια ματιά στις τάσεις που διαμόρφωσαν τη βιομηχανία την χρονιά που μας πέρασε

Από το personalization στην κυριαρχία των Video και όχι μόνο το μέλλον του Marketing αναμένεται λαμπρό. Πιο κάτω αναλύουμε κάποιες από τις τάσεις που κυριάρχησαν το 2022 και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται με την νέα χρονιά. Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να εξελίσσεται και η...

Η Black Friday όπως θα πρέπει να την γνωρίζεις

Η Black Friday όπως θα πρέπει να την γνωρίζεις

Καταρχάς αν ψάξεις στο ημερολόγιο την λέξη “Αμερικανιά” κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις εκεί και τις λέξεις Black Friday, μιας και η συγκεκριμένη εμπορική γιορτή με Αμερικάνικη προέλευση, σηματοδοτεί την έναρξη της χειμερινής εμπορικής περιόδου. Αυτή λοιπόν η...

Ventus Performance Wear | Χειμερινή Συλλογή 2021/22

Ventus Performance Wear | Χειμερινή Συλλογή 2021/22

H Ventus Performance Wear είναι το νέο brand που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα action and performance sports και στο παρόν στάδιο, με το άθλημα της ποδηλασίας δρόμου (road cycling). Η πρώτη καλοκαιρινή συλλογή του brand ξεκίνησε το ταξίδι της στα μέσα του καλοκαιριού...

Pin It on Pinterest

Share This