Με την είσοδο του 2018 είναι πλέον αδιανόητο για μια εταιρεία, ανεξαρτήτως μεγέθου να μην υπάρχει διαδικτυακά. Το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι να έχει μια εταιρική παρουσία στο Facebook το οποίο πέραν από την δαπάνη μερικού χρόνου δεν στοιχίζει κάτι άλλο. Αν προσέξατε, αναφέρθηκα μόνο σε εταιρική παρουσία. Σκέτο. Άλλο κεφάλαιο η διαχείριση.
Μέσα από τις συζητήσεις μας με διάφορους επιχειρηματίες και την διερέυνηση πολλών ερωτήσεων εντοπίσαμε τα πιο κάτω εταιρικά λάθη, που συμβαίνουν κυρίως από ανθρώπους που βρίσκονται στα αρχικά στάδια του Facebook Marketing.